Jeg har faktisk bare oppkjøringen igjen, så jeg har ganske nøyaktige tall å komme med ja. Jeg hadde ALDRI sittet bak rattet da jeg begynte på det trafikale grunnkurset og deretter kjøretimer. Jeg har ALDRI øvelseskjørt privat. Så det var jo et morsomt utgangspunkt Og med oppkjøringen så har jeg brukt 26 000 kr. Jeg kan garantere deg at det lønner seg å øvelseskjøre privat. Alle som gjør det slipper unna med så mange kjøretimer. Jeg hadde desverre ingen mulighet til det da jeg begynte, da jeg ikke kjenner noen over 25 år og med lappen Så jeg troppet opp på kjøreskolen èn gang i uken og hadde en dobbeltime da. Tok tid hver gang å komme "inn i det" igjen for følte at jeg hadde glemt masse siden forrige gang, hver gang. Dessuten ble det jo en del kjørtimer der vi rett og slett bare kjørte (ikke lærte noe nytt) for å øve inn rutine og trygghet i bilen. Og det er jo sånne ting man heller skulle gjort privat. En som dobbeltime (som faktisk bare er 1 1/2 klokketime!) koster jo 970 kr! Skilting, teori og sånt er jo noe man leser på hjemme. Greit å pugge og lære seg det ja. Er dumt å bruke av kjøretimene for at læreren må forklare deg teori. Det høres ut som du klarer deg kjempefint ja! Hvis noen sa til meg for et halvt år siden at jeg snart kom til å ha oppkjøring så hadde jeg trodd de var splitter pine gale