Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-07, 11:26   #8
Mamita
Juniormedlem

Mamita sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 48
Mamita er på en erverdig vei

Sv: Tåleranse for karbo..

Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

takk for svar. problemet er at jeg ikke KAN spise som dere andre lavkarbo folk.. karbo er i utgangspunktet ikke hovedtingene jeg er "alergisk mot" hele den lista du skreiv der bortsett fra grønnsaker er skikkelig FY mat.

Jeg blir jo bare verre om jeg prøver ut ting, det har jeg jo opplevd gang på gang. At det er mennesklig å leve som jeg gjør kan jeg ikke skjønne. jeg må jo mure meg inne, kan ikke være ute av huset mer enn 3 timer av gangen fordi jeg må spise MIN mat, og jeg MÅ spise så ofte som det for ikke å bryte sammen helt..

jeg tar tester nå for å finne ut om det kan være noe annet enn candida. alle symptomene stemmer jo, men ingenting hjelper på meg, og leger begynner å gi meg opp

Uff da, det kan høres ut som det er noe annet ja, men hva mon tro...? Jeg kjenner en som lenge trodde hun hadde candida-infeksjon, og fikk etter flere års undersøkelser og mye frustrasjon vite at det var noe galt med thyroidbalansen hennes (jeg husker ikke om det var hypotyreose eller noe annet), og da fikk hun endelig hjelp. Nå tar hun medisiner og føler seg bra igjen Lykke til og håper du finner løsningen!!!

Mamita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat