Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-07, 16:05   #116
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

.....Når det er sagt, så er min mening med livet: opplevelser og erfaringer, å kunnskap er det jeg prioriterer høyest av alt i livet mitt.

Hva er det da som gjør det vanskelig for deg å godta at andre har opplevelser og erfaringer som kan sies å komme inn under overskriften "uforklarlige" - uten at det behøver å knyttes noe diagnose eller religion til det?

Og, jeg tror ikke det er så mange som er uenige i at det i alternativbrasnjen, som i alle andre bransjer, finnes sjarlataner og spekulanter. Men, det finnes også mange som ikke gjør penger på sine evner.

Jeg har selv sett og opplevd uforklarige ting som jeg i mangel på noe bedre forklaring kaller "overnaturlig". Jeg er ikke avhengig av at andre tror på eller forstår dette, men setter stor pris på at det ikke gjøres narr av eller forsøkes diagnostisert.

beste hilsen BiB (som har vært uten nett siden forrige innlegg fra meg)

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat