Vektstagnasjon, selvfølgelig ...
Mer mas fra meg, men kaller meg forsatt fersk etter 5 uker, så jeg må spørre, dette forumet er til stoooor hjelp for meg.
Har på de to første ukene gått ned ca 5 kg, er fornøyd me det, men kunne selvfølgelig vært litt fler kilo , de siste 3 ukene har jeg ikke mistet et eneste gram. men så har jeg lest litt her inne at det er mulig det er meieriproduktene som gjør det, eller mandler, ELSKER mandler, MÅ ha det hver dag. Spiser også fløte når jeg skal lage sauser og sånn, men lager ikke saus hver dag heller, men kanskje et par ganger i uka (kan man erstatte fløte med noe annet når jeg skal lage sauser, kyllinggryter o.l??), sniker også til meg litt Bjerke selskapsdressing på salaten (ikke mye). Spiser også en del rømme for vi har mye taco til middag. Kan dette være grunnen til at vekten min stagnerer?? Drikker i hvert fall mye vann, føler jeg drikker vann hele dagen....
Kanskje jeg må kutte ut mandlene? Tar heller ikke alle ketolysetablettene, bare den med krom i. Har også sjekket meg, er i ketose hver dag.
Men heldigvis har jeg ikke mistet motet, vil fortsette, men bare lurer fordi jeg ikke vet så mye enda, og vil gjerne ned de siste kiloene 
|