Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-07, 12:10   #10
Solis
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 59
Solis er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg er ny!

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Jeg spiser alt av kjøtt, fisk, skalldyr og fjærkre. Det meste av grønnsaker, smør, oljer. Jeg teller ikke kalorier eller veier maten, jeg spiser når jeg er sulten og spiser til jeg er mett. MEN jeg teller karbohydrater! !!!

Hei.
Da tenker jeg iallefall riktig, og motivasjonen er helt på topp enda, selv om vekta ikke har rørt på seg.
Var på bokhandelen i går, men der var de utsolgt, og jeg skjønner at jeg trenger litt lesestoff for å klare dette.
Det er dog veldig rart å føle seg så mett når man går på en diett. De andre jeg har prøvd opp gjennom årene (mange) gir en stappa følelse, men ikke mett slik som dette.
Jeg ser også av alt jeg har lest her at man ikke skal drikke kaffe, i nødsfall koffeinfri. Der har jeg et problem. Er det virkelig slik at vanlig kaffe kan stanse prosessen? Må jeg kutte ut den, snakker vi virkelig livsstilendring... Da kan jeg ikke si på jobb lengre: Vent litt, jeg er bare i kaffe kopp nr.2...

Så lurer jeg på en ting til: Er begrepet induksjon det samme som startfase her? Får å få kroppen til å forstå at det er endringer på gang? Og denne fasen varer i ca 2 uker, eller inntil at man ser at vekta begynner å røre på seg?

Disse tickerene er så stilige, og jeg har laget en, men jeg får den ikke inn i signaturen min, og så skjønner jeg ikke hvordan man endrer verdiene, ettersom de forhåpentligvis går nedover...
Takk for masse tilbakemeldinger!

Solis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Anything, bare det virker! Svar med sitat