Sv: Hvor viktig er det å drikke vann ??
Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.
Jeg svarte på artikkelen på bakgrunn av argumentasjonen som forelå. Jeg følte at for meg er det uproblematisk å klare seg uten vann og ikke opplever jeg problemer som dehydrering, lavt vekttap og å bli tørst.
Når det gjelder om det er sunt er jo det en annen diskusjon som er generell og ikke knyttet spesielt til lavkarbo (om ikke vekttapet hemmes, noe det kan gjøre for enkelte).
Jeg tror personlig ikke på at det er så usunt, men mulig det er det. Det bryr jeg meg i så måte ikke mye om, da jeg har god helsetilstand til tross for VIP-status hos Coca Cola (i hvert fall burde jeg hatt den statusen )
Altså fortalte jeg hva jeg erfarer mht hva diskusjonen dreide seg om, så regner jeg med at hver enkelt tenker seg om mht om det generelt er sunt eller ikke.
Jada, som sagt er det greitt nok for de som tåler det. Vi har jo litt erfaring og kunnskap om søtstoff her inne. Det kan vi ikke late som vi ikke har.
Dessuten er det ingen andre enn en selv som kan avgjøre hva en skal drikke. Kos deg med colaen din du