Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-07, 18:34   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnsajon, selvfølgelig.....

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Ja det var det jeg kunne tenke meg, Takk for bekreftelse Nille, du er alltid på plass ser jeg (flink til å svare på innlegg) Det er kjempe bra.
Da skal jeg prøve å kutte ut de tingene, men hva for grønnsaker er det jeg IKKE skal spise da?? Spiser ikke tomat i hvert fall, men en del broccoli, squash, paprika, og salater.

Jeg tror ganske bestemt Nille mente å skrive for LITE grønnsaker! (Da jeg vet det er et råd som går igjen)

Når det gjelder alkohol, så har sukkerinnholdet med gjæringsprosessen å gjøre, eller hva man skal si. Sukker og gjær blir til alkohol ikke sant? Så du har rett i at satsen har masse sukker i seg. Men jo mer destillert (konsentrert) drikkevaren blir, jo mindre sukker er det i den, i og med at det går med i gjæringsprosessen!
De fleste rødviner har rundt 2 gr sukker pr liter, så om man først skal drikke så er det ikke dumt med en tinto (For de som liker vin da, jeg for min del kan glugge til jeg bekker).
Vodka har som Lokkebiff sier null karbo i seg. Der er det blandevannet som kan være synderen.
Vær uansett obs på at vi som går på ketogene dietter er lette å drikke under bordet...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat