Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-07, 21:43   #16
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor viktig er det å drikke vann ??

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Takk for alle innspill Etter en handlerunde er Pepsi Max byttet ut med Farris, Bonaqua og Cola light- samt masse vann fra kranen hjemme
Har vært avhengig av brusen i mange år. Vet at jeg har hatt mindre søtsug de perioder hvor jeg har oppholdt meg steder hvor jeg ikke har fått tak på brusen og drukket masse vann. For meg er det nok bedre å redusere/helst fjerne det helt-så jeg går på med krum hals selv om lysten definitivt ikke er der Nok en gang takk for motiverende innspill!

Det ville jo vært kjempefint om du klarer å gradvis bytte ut brusen med rent vann. Å redusere brusdrikkinga er jo bare positivt, selv om det bare er snakk om litt. Vann er jo uansett den beste drikken. Det er faktisk ganske godt også, når du vender deg av med søtsmaken. Det går jo an å ha litt sitronsaft i hvis du syns det er kjedelig.