Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-04, 20:07   #9
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Jeg har begynt på studier i høst, og har fått problemer med stiv nakke (og skuldrer) samt rygg. Var hos fysioterapeut første gang denne uke, og han holdt på som en "gal professor".. men det skal visst hjelpe, så..

Jeg fikk problemer med nakken også. Så jeg fikk låne et lesebord fra hjelpemiddelsentralen faktisk. Et trillebord hvor platen bare var festet på den ene siden og kunne vippes i ulike stillinger. Sånn at boken kunne stå på skrå foran meg, så jeg slapp å sitte med så bøyd nakke.

Nå etterpå har jeg kjøpt meg en lesepute. En pute med brett. Noen kaller det senge brett/pute. Skjønner? Den er lett å forme så boken får mer naturlig stilling i forhold til å sitte å lese, og jeg får boken nærme nok. Å ha den i fanget, blir for slitsomt for nakken min....
Fint for alle som liker å lese....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat