Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-07, 12:18   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dag 10, ikke ned ett gram

Opprinnelig lagt inn av lillekine, her.

Da her jeg vært i ketose i 13 dager- ikke mye bevegelse på vekta. går litt ned og opp igjen det samme dagen etter....=(

Huden min ser forferdelig ut, masse kviser....

Tenker på mat nesten hele tiden gjør jeg også...

Hvordan holder man motet opp i disse stunder da??????

Og det er heller ikke forskjell på klærne mine................

Hold ut! Har du kikka på kostholdet ditt så du vet hva du skal unngå? Kunstig søtning? Fløte? For mye kaffe? For lite vann? For lite fett? For lite grønnsaker? For lite/for mye mat?
At du får kviser er en naturlig reaksjon. Jeg har aldri hatt en kvise i hele mitt liv, men fikk det etter Atkins. Ikke mye, og det har gått over. All dritten må på overflaten for å komme ut. Da jeg tok en renseuke (bare fisk og grønnsaker) så fikk jeg mer kviser enn noensinne, svetten min lukta gammal hest, og jeg menstruerte svart. Men etter et par uker så lukta jeg blomster (), hadde babyhud og følte (og føler) meg veldig bra!
Ting må til overflaten for å komme ut vet du!
Hold ut, les i suksess-journaler for å holde motet oppe, og lag deg en egen om du ikke alt har gjort det! Ellers skal vi motivere deg best vi kan

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat