Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 12:55   #1
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Dine beste skjønnehetsprodukter

Har dere noen gode produkter å anbefale?

Mine favoritter:

Jojobaolje: Balanserer alle hudtyper, kan brukes alene som fuktighetskrem eller som ekstra fukt under vanlig fuktighetskrem.

Mandelolje: MASSE fukt til tørr hud, kan også blandes i vanlig bodylotion, og brukes på tørre flekker i ansiktet.

(Ingen av disse produktene er så dyre)

Redken all soft heavy cream: Perfekt til tørt hår, og hår som er blitt litt "slitent" etter farging.

Diorshow mascara: Gir DE vippene, nesten som løsvipper!

Clarins liquid bronze: Selvbruner som kan brukes daglig, også under vanlig fuktighetskrem. Gir ikke mye farge, men en fin glød til huden.

MD formulations hudpleieprodukter: Perfekt for problemhud (kviser, hudormer etc).

Mineralfoundation: Mine favoritter er GloMinerals og Bare minerals. Igjen, perfekt til problematisk hud, tetter ikke igjen porene, men blir kanskje litt tørt til tørr hud.

Weleda everon leppepomade: Ingen mineralolje, perfekt for de som er avhengig av leppepomade. Gir myke lepper, lenge!

Og en liten advarsel: De fleste hudkremer og leppepomader inneholder mineralolje, som tetter igjen porene, og ikke gir fukt, bare legger seg utenpå huden. Hudpleiemerker som Dermalogica og MD formulations inneholder ikke det stoffet.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat