Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 17:39   #11
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Vektstagnsajon, selvfølgelig ...

Spiser mye grønnsaker da, spiser meg "fattig" på grønnsaker. Men det med mandlene har hjulpet da, er på vei ned igjen
Men en ting jeg lurer på.... Har jo nesten ikke matlyst lenger (som visst er helt vanlig) og føler faktisk jeg har problemer med å få inn de karbisene jeg må ha, spiser som regel kjøtt med 0 karbs i. Dette høres sikkert ut som et luksusproblem, men det tilfellet. Hvor dumt er det egentlig å ikke få i seg 15 karbs?? Er det greit om jeg tar en fersken for å komme i mål? Noen andre forslag??
Idag er det Trebårfestival og det blir nok en liten tur ut på byen. Drikkemenyen i dag er en tørr cgampagne og bacardi lemon, skal lage mojito, min favoritt I LOVE IT. Men har merkelig nok ikke kjent noe til at man tåler mindre alkohol en vanlig, men det kommer kanskje når jeg har godt litt lenger på kuren, kunne vært greit med itt billigere "fyll"
Ha en fin helg alle sammen

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat