Sv: Karbohydrat blokkere
arg, tredje forsøk.. taster hele tiden feil når jeg skal legge inn innlegget, når skal jeg lære????
Vet at det ofte er slik at høres detfor godt ut til å være sant er det gjernde det... men det er da en grunn til at de som er helt ville på dette( bodybildere ol) trøkker i seg udos, CLA, Carboblokkere og lignende for 1000envis av kroner i mnden.. hva som hjelper og vha som er svada får så være, men vist noe funker litt på noen kan det jo funke bedre på andre... så det er interesant å hvite vist folk har erfaringer på slikt. Ser aboslutt den med at du blokker bare så det kommer til tarmen, veldig godt poeng.
men hva med slik ultralyd og greier? hva er erfaringene her? de sier jo at har du gått ned i vekt, så kan du fjerne fettcellene slik at du ikke legger så lett på deg igjen...
sliter selv med Gynokomasti, noe som har gitt meg mange fortvilte tanker i unge år, nå tenker jeg ikke så mye på det... men hadde jeg hatt muligheten for 10-15 år siden ville jeg gjerne ha brukt penger for å fjerne driten. Ser pr i dag at det ikke er noe man kan gjøre med annet enn opperasjon, men kan slik ultralyd virke?
Var syltynn da jeg holdt på, og trente maaange timer i uka med utholdenhetsidretter.. men selv om jeg gjorde dette hadde jeg antydning til fettoppsamling i bryst og nedre mage og fikk komplekser så det holdt da det blei kommentert en gang. her snakker vi faktisk såpass tynn at trenere lurte på om jeg spiste maten min og sånt å det gjorde jeg til gangs, men hadde en pervers forbrenning, den gang....
Vurderer pr i dag å prøve dette for å se om det hjelper når jeg er nede i vekten jeg vil være på, for å se om det "strammer" opp litt.. koster ikke allverdens heller... Ser jo at de reklamerer tungt for veldig mye av dette, så noe må det jo være i det eller????
|