Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-07, 21:04   #9
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 60
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal jeg begynne på Ketolysekuren?

[quote=Torkil;315897]

Opprinnelig lagt inn av Kristin1964, her.

Tusen takk for oppmuntrende ord, Torkil Det er du som er han ketolyse- fyren, sant? Du ser jo rasende ung og frisk ut, så hvis du lover dette resultatet for oss andre, blir det ketolyse på meg også...he, he

Hei
i USA bruker man kostindusert ketose som alternativ til kosmetisk kirurgi.
Den fettholdige mat og svært lite karbohydrat er balsam for huden. Det er de som følger "spis lite - og absolutt ikke fett" som blir skrukkete, sure og triste.

Lykke til med ketolysekuren, med din innstilling, skal det bli spennende å se hvordan det går. Ta fotografier slik MENTOS ( se egen tråd http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12198 ) gjorde, om du ikke vil legge dem ut på nettet, så bruk dem for egen del.

Lykke til
Torkil

Ja, hvem kunne ikke trengt litt kosmetisk kirurgi i form av sunnere mat

Jeg skal kanskje driste meg til å ta noen før- bilder. Folk i min vektklasse hopper ikke akkurat foran kamera for å bli tatt bilde av! Men, det var skikkelig inspirerende bilder av Mentos, så kort tid - og så store endringer

Vel, Torkil, håper du har fått avgårde varene mine så jeg kan få startet Jeg skal rapportere underveis hvordan det går.

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat