Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-07, 04:10   #2
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hei hei! Har dere minner fra forne tiår om ting som hadde kort levetid? Greier som var innmari hotte en sesong, men forsvant, og når man tenker tilbake så håper man at noen aldri får ideen om å kjøre en revival?

Her er et par superpopulære bommerter fra nittatallet: Varmeaktive t-skjorter; hvem har EGENTLIG lyst til å fortelle verden hvor varme pupper og armhuler man har...???
Bolebukser: Det flatterer ingen. INGEN! Og det hjeler ikke å tucke t-skjorta nedi!

LMAO, Bolebukser ja. Gjerne kamomønstra i neonfarger *Grøsselangtinniryggmargen*

Ellers har jeg festlige minner fra en svunnen campingferie i Danmark om svenske ektepar med lik grilldress og tresko. Ikke det at det var noen one hit wonder da, tror det fenomenet eksisterer fremdeles