Sv: Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt.....
Opprinnelig lagt inn av Kokosbolla :o), her.
Leser her inne at flere sier at man må få i seg mer fett - men hvordan gjør man det ? Jeg bruker nå meierismør i matlaging.
Og spiser rømme og fløte..
I begynnelsen så lagde jeg nøttemuffins - leste her inne at det kan være en partystopper. Og nå fløte.....
Håper virkelig at jeg ikke har rotet til alt - er fortsatt i ketose og har bivirkningene med hodepine, kvalme og varme...synes bare det er rart at alt annet stemmer utenom vektnedgang.
Don't give up!!
Prøv å droppe fløten, jeg bruker f.eks kokosmelk (det er en med 0,5 g carb pr. 100 gr) i stedet for fløte. Gå på apoteket og bestill MCT olje. Den er lukt og smakfri. Den kan du drikke ren (to til fire spiseskjeer pr. dag) ev. bruk den sammen med mat, hell over salaten, i omeletten, i smoothie etc. Vær forsiktig i starten, fordi for mye kan gi deg magetrøbbel. Men den får uansett fart på magen, det kan jeg signere... Det kan være at du får i deg for lite fett og at dette gjør at du ikke får fart på sakene.
Mens har mye å si for meg ang vekta. Jeg fikk mens for to dager siden og har gått opp ett kilo - så vent med å veie deg til du er ferdig med den.
Stå på!
Krissi
|