Sv: Karbohydrat blokkere
Heldige du som jobber på et sånt sted (drømmen vmin vet du ! )
Wrap eller LPG ?
Wrapen virker jo den, så lenge du tar behandlinger. Men om du slutter går man sakte og sikkert tilbake til gammel form. Fikk slike på SPA i Tunis. Merket forksjellen da, men det var mye vann som forsvant ja. Det kom tilbake !
Men deilig behandling som anbefales om man har råd.
Sitat:
essens garanterer en varighet på 30 dager med forbehold om at du ikke går opp i vekt.
LPG har aldri utgitt seg for å være en slankemetode heller. Jeg hadde en på SPA i Tunis, og har hatt 15 behandlinger (har vært forsøksperson) etter at jeg kom hjem. (AVEA Klinikken). Og gikk ikke ned en cm engang, men hudstrukturen min ble jevnere og huden dermed glattere. Det hjelper litt på cellulitter. De jeg har blitt behandlet hos har alle vært å kurs i Tyskland.
De jeg snakket med på klinikken hadde merket det samme som meg. Ingen kilo ned og i tilfelle få centimeter. Men som sagt strammere og glattere hud.
Det er meeeeeget behagelig behandling, og gjorde underverker for isjasen min. Er reumatiker og har hattt mye mindre smerter etterpå. Blodsirkulasjonen ble også mye bedre. Dessverre må jeg betale om jeg vil ha mer... og det er litt dyrt da. Vet ikke helt om det er verdt prisen !