Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-07, 10:41   #31
wasabi
Juniormedlem

wasabi sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: oslo
Alder: 43
wasabi er på en erverdig vei

Sv: Karbohydrat blokkere

Det er et hav der ute av leverandører og produsenter som reklamerer for de unike produktene og behandlingene sine. Du kan bruke så mye penger du bare orker,men det hjelper lite om du ikke har kunnskapen. Vær skeptisk og heller les om "preparatet" fra andre kilder som kan gi det realistisk og mer korrekt informasjon.Placebo effekt er jo rimelig og ikke minst effektivt så får du til den er man jo heldig. Men det er rett og slett kun riktig kosthold (da snakker jeg endring av livsstil og ikke bare en -midlertidig ekstrem sulte diett bestående av mat du ikke liker -som gjør deg gal i hodet og som kun gir en kortvarig effekt),og man må ha mosjon. Det beste for å gå ned i vekt er å spise riktig-trene bra - styrke,pilates,yoga,cardio - helst en kobinasjon av disse. Dette endrer på basalmetabolismen og kroppssammensetningen.

Av behandling så kan shapemassasje (med en god massør som virkelig kan jobben).Han jeg er sammen med jobber med dette-jeg har derfor selv sett mange tilfeller av hva han har gjort med folk.. ikke bare har de gått ned i vekt og endret figur-men det har fått en ny holdning til livet. De er rett og slett gladere. (De går på en diett sammen med denne behandlingen).

Du kan oppnå akkurat det du vil-og det uanvehengig masse kosttilskudd.. Jeg skal selv stille i bodyfitness om 9 uker.. og det klarer jeg fint uten karbo blokkere :-) det er kun riktig trening og kosthold som fungerer på formen (kostholdet er minst 70% av det )

wasabi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat