3 ting, hva gjør utslaget?
begynte med kuren 1 juni (derav navnet), gikk ned ca 8 kg til ca 1 juli, eller deromkring. Har siden da ligget rundt 142 kg. Noen dager litt over, andre dager litt under.. Har vært i aktivitet, har spist mye grønt, har ikke brukt kunstig søtning, har drukket mye vann, har holdt meg unna alkohol (med 2 unntak)..
Søndag 29 juli (1,5 uker siden) forandret mange ting seg sånn av seg selv. dvs, i dagene etter søndagen.. Av en snodig grunn så har jeg tatt opp røykinga igjen. bare litt nå og da, men blir mer og mer. Jeg har nesten ikke spist salat. JEg spiser ca 100g valnøtter om dagen, og jeg spiser MYE mer fett enn det jeg gjorde i mnden før..
Resultatet er at jeg nå på en uke har gått ned til 136,9 kg (målte nå nettopp), har målt de siste dagene, og det har vært ned ca ett kg hver dag.. begynte vel ons-tors sist uke..
Hva er det som gjør dette?? ikke det at jeg klager ( ) men skulle visst hva som gjør dette, slik at jeg kunne fortsatt med akkurat det, og kutta ut det andre, feks røyken, som jeg nå ikke tør slutte med (ok, billig unnskyldning, men alikavell)..
en ting jeg kom på etter jeg hadde lagt til dette: Jeg har vært sinnsykt varm i det siste, etter jeg har spist noe (spes feit mat), så har jeg vært så varm at jeg har svetta som en gris.. ikke det, vet ikke om griser svetter, men det har vært nesten uholbart noen ganger..
Sist redigert av 01jun07 : 08-08-07 kl 11:59.
|