Sv: 3 ting, hva gjør utslaget??
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Når du er på et platå er det kroppen som sparer/trenger tid til å områ seg etter et raskt vekktap over kort tid. Det forsvinner mer enn den finner naturlig. Spiser du i tillegg mye fett vil kroppen også forbrenne fett, men noe må den spare på - og da sparer den på vann for å "fylle opp" plassen etter det forbrente fettet (sånn enkelt forklart). Når den finner ut at den får mat, at den ikke sulter, slipper den vannet. men alt vannet kan jo ikke slippe på en gang (selv om jeg har opplevd og skrevet om, at det kan forsvinne opptil 1.5 -2 kg fra en dag til en annen). I lavkarbo verdenen er dette kjent som et *whoosh* (derav "Ode to the Whoosh Fairy" jeg har postet her inne engang,)
Jeg anbefaler det absolutt å kutte ut røyken, spise litt mer grønt, fortsette med fett og valnøtter - siden kroppen din liker det.
Og uansett hva du gjør så vil du ikke fortsette å miste 1 kg pr dag. Håper ikke du venter det. Et vekttap på 0.5 - 1,5 kg pr uke sunnest.
Hmm.. høres logisk, og fornuftig ut..
Først ble jeg glad at jeg gikk ned raskt nå, har jo "kjennt litt på det" når jeg har stått i ro, og ble lettet når jeg begynnte å gå ned. Men samtidig tror jeg ikke huden har så godt av vedvarende stort vekttap.
Hadde jo ønsket å gå ned mer jevnt.. så håper det stemmer du sier 
TAkk for utfyllende og godt svar..
og, nei, har ikke tenkt å fortsette med røykinga..