Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 09:15   #1
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Halsbrann ved lavkarbo?

Jeg sliter skikkelig med halsbrann og har gjort det helt siden jeg begynte på lavkarbo. Jeg har hatt halsbrann hver eneste kveld/natt. Jeg har ikke spist annet en det som er anbefalt og jeg drikker ikke light brus eller saft. Har gått på lavkarbo i ca. tre uker nå.

I går tok jeg halvannet glass vin én time før jeg la meg, og våknet av noen helt vanvittige smerter. Måtte sove resten av natten sittende.

Er det andre som har hatt de samme problemene - og kan jeg gjøre noe med det?

Jeg tar Link når halsbrannen er som verst, og på pakken står det at den inneholder magnesium... et eller annet. Er det slik at når man går på lavkarbo, må man ha magnesium?

Hvis det er tilfelle, lurer jeg også på hvorfor man må ha vitamintilskudd når man spiser nærmest optimalt ernæringsmessig. Skulle tro at man ikke behøvde tilskudd sålenge man spiser et sunt og naturlig kosthold.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat