Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-07, 14:43   #58
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

hater å se bilder av meg selv....makter det ikke...blir kvalm rett og slett prøvde å stille opp på bilder i ferien, men blir fysisk dårlig av det - får lyst å grine når jeg ser bilder av meg selv. Så derfor får nesten aldri folk lov å ta bilder av meg, men dessverre forstår ikke folk hvorfor og tror jeg bare er vanskelig og maser og maser....kanskje fordi de ikke ser det samme som jeg?

har noen bilder JEG syns jeg ser ok ut på, men da sysn alle andre som oftest at jeg ser radmager ut - var veldig tynn en periode nemlig...så det er vel noe i det at det er alt etter øyet som ser, men likevel syns jeg det er kjipt når folk ikke respekterer at jeg ikke vil bli tatt bilde av....

kanskje dette endres når jeg får mere den kroppen jeg vil ha....har veldig lyst å få tatt noen ORDENTLIGE bilder iaf når jeg er kommet dit jeg vil

men enig med trådstarter - vil helst slippe å få kommentarer for hvor feit jeg HAr vært og istedet få kommentarer for at jeg ser bedre ut nå...