Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-07, 01:26   #10
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Tror vi er mange i samme båt! Jeg har spist mye karbohydrater i ferien. Etter to uker i det store utland med null tilgang til å lage mat selv... så tør jeg IKKE gå opp på vekten før om minst en ukes tid... Men dette er tredje dag hjemme og med "riktig" mat. Føler det ekle suuuget etter karbene... så fort er det for kroppen å bli avhengig. Men jeg skal vinne kampen!! Godt å slippe denne oppblåstheten som jeg hadde i ferien

Kjenenr dtil det du skriver om karbosug, ja... Hadde det i helga da vi var på hyttetur, men jeg har vært like flink som hele uka, men tok meg en rute møøøørk sjokkis til kaffen. Talte den inn i den totale karbogrensa, så da gikk det jo greit... På fredag hadde 4 av de5 kiloene forlatt kroppen, så jeg er snart på schrætsj fra før ferien. Har begynt med situps i dag.
Skal være forlver i tt bryllup 20. oktober, kjøpte meg klær til det i går, det var bittelitt trangt, men str over ble for stort og jeg skal jo ned enda 8 kg, så derfor kjøpte jeg noe å jobbe i mot...

Takk for alle godord, folkens, goinger alle mann alle!