Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-04, 09:02   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Om morgenen når jeg står opp, så lager jeg en 4-eggs omelett.. den spiser jeg i "pizza" stykker utover frem til klokken 14-15 omtrendt. Høres det bra ut? Eller er det for mye? Står opp 07 om morgenen...

I 4 egg er det ca. 32 gram proteiner - det er litt i overkant av hva du trenger til ETT måltid... Så at en omelett bestående av 4 egg holder til halve dagen, nei det gjør det ikke! Så når du spør om det er for mye - må jeg svare

NEI

det er for lite!!

Riktignok har du ikke skrevet noe om hva annet du har i omeletten din, og jeg håper det finnes noen grønnsaker der også, men uansett; Dette er for lite mat NettaMamma..

Unnskyld hvis jeg høres streng ut - men jeg HAR pekefingeren oppe, så LITT streng er jeg nok..... Men mener det veldig godt altså!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat