Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-04, 09:16   #4
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Jeg har som regel litt kjøttdeig og grønsaker oppi omeletten...Senker du pekefingeren litt da eller

Syns det er vanskelig å beregne protein-behovet på "litt kjøttdeig", så pekefingeren står en stund fortsatt.....

"litt grønnsaker" er forresten også litt vanskelig å vite noe om syns jeg da.....

Mener ikke å mase - jo forresten litt - og grunnen er at MIN erfaring er at når det skjer så raske vektreduksjoner som du har opplevd de siste dagene , så er det ofte mye vann og muskler som forsvinner..... Det er jo ikke så gunstig.

Jeg tenker sånn:
I tiden fra du står opp kl. 0700 til kl. 14-1500 bør du ha spist to måltider + et mellommåltid. Hvert av måltidene bør MINST inneholde 20 gram proteiner + grønnsaker og fett. Innrømmer allikevel at jeg skjønner at du blir motivert når det skjer så mye så fort i kroppen, men for meg ser det ut som en blanding av lavkarbo og lavkalori akkurat nå.

Men du verden - kan hende jeg tar feil og at du har et helt OPTIMALT vekttap, og det håper jeg selvfølgelig. Men jeg TROR det ikke.....

igjen fra *streng og slem Fedonist som bare vil deg vel altså*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat