Opprinnelig lagt inn av NettaMamma
Jeg har som regel litt kjøttdeig og grønsaker oppi omeletten...Senker du pekefingeren litt da eller 
Syns det er vanskelig å beregne protein-behovet på "litt kjøttdeig", så pekefingeren står en stund fortsatt.....
"litt grønnsaker" er forresten også litt vanskelig å vite noe om syns jeg da.....
Mener ikke å mase - jo forresten litt - og grunnen er at MIN erfaring er at når det skjer så raske vektreduksjoner som du har opplevd de siste dagene , så er det ofte mye vann og muskler som forsvinner..... Det er jo ikke så gunstig.
Jeg tenker sånn:
I tiden fra du står opp kl. 0700 til kl. 14-1500 bør du ha spist to måltider + et mellommåltid. Hvert av måltidene bør MINST inneholde 20 gram proteiner + grønnsaker og fett. Innrømmer allikevel at jeg skjønner at du blir motivert når det skjer så mye så fort i kroppen, men for meg ser det ut som en blanding av lavkarbo og lavkalori akkurat nå.
Men du verden - kan hende jeg tar feil og at du har et helt OPTIMALT vekttap, og det håper jeg selvfølgelig. Men jeg TROR det ikke.....
igjen fra *streng og slem Fedonist som bare vil deg vel altså*