Tråd: Jøje meg ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-07, 22:24   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Oppklaring:

Sitat:

Forumtroll?

Det er en person som kommer inn i et forum, - ikke for å lese, lære, dele erfaringer, finne støtte og bli kjent med folk, - men for å gjøre narr av/disse/tulle og krangle. M.a.o. kaste bort andres menneskers tid. 3 av dine fire første poster ga akkurat det inntrykket.

Når du har som kostfilosofi "kake" og poster;

Opprinnelig lagt inn av Soul

Så mye penger lavkarbo folk må bruke på misslykka oppskrifter

...kan du virkelig ikke vente å bli tatt alvorlig eller møte særlig respekt. Og er det humor er det en særs dårlig form for en. Hørte du noen som lo ?

Opprinnelig lagt inn av undertegnede

Kan ikke mye om matlaging og har ikke prøvd å lage noen eller smakt noen av oppskriftene skjønner jeg ?

Bare syntes det var litt pussig at noen bruker tid på å lage mat som ligner på den de ble overvektige av, og som ikke smaker særlig bra alikevel...virker som det pleier å bli misslykket og havne i søppla alikevel...

Imponerende at du har klart å lese gjennom hele forumet, alle oppskriftene og klart å komme til denne konklusjonen. Og konklusjonen din (forøvrig totalt feilaktig) vitner om at du IKKE kan mye om matlaging, ikke har prøvd å lage maten selv og ikke har smakt maten. Your loss !

Sitat:

Ikke glem at jeg ikke er den eneste på forumet...dårlig dag?

Nei, du er ikke den eneste, men du er den eneste som kommer trampende inn som en verdensmester - de andre har lest litt mer og skjønt hva det dreier seg om før de tøffe i trynet slenger med leppa !

Møter du noen på gata så pleier man vel ikke bare gå rett bort å presentere deg....jeg har ihvertfall aldri opplevd det.

Du går heller ikke bort og gjør narr av det de driver med - eller ?

Hvis du virkelig ønsker å gå ned i vekt, om du virkelig ønsker å lære noe om lavkarbo. Om du ønsker å være et medlem av forumet, lese, lære og dele erfaringer med andre, bør du legge om tonen - vise respekt og littegranne ydmykhet. Da vil du bli behandlet på samme måte og vil bli ønsket velkommen slik de aller fleste blir.

..dårlig dag eller ikke !