Sv: Jøje meg...
Oppklaring:
Det er en person som kommer inn i et forum, - ikke for å lese, lære, dele erfaringer, finne støtte og bli kjent med folk, - men for å gjøre narr av/disse/tulle og krangle. M.a.o. kaste bort andres menneskers tid. 3 av dine fire første poster ga akkurat det inntrykket.
Når du har som kostfilosofi "kake" og poster;
Opprinnelig lagt inn av Soul
Så mye penger lavkarbo folk må bruke på misslykka oppskrifter
...kan du virkelig ikke vente å bli tatt alvorlig eller møte særlig respekt. Og er det humor er det en særs dårlig form for en. Hørte du noen som lo ?
Opprinnelig lagt inn av undertegnede
Kan ikke mye om matlaging og har ikke prøvd å lage noen eller smakt noen av oppskriftene skjønner jeg ? 
Bare syntes det var litt pussig at noen bruker tid på å lage mat som ligner på den de ble overvektige av, og som ikke smaker særlig bra alikevel...virker som det pleier å bli misslykket og havne i søppla alikevel...
Imponerende at du har klart å lese gjennom hele forumet, alle oppskriftene og klart å komme til denne konklusjonen. Og konklusjonen din (forøvrig totalt feilaktig) vitner om at du IKKE kan mye om matlaging, ikke har prøvd å lage maten selv og ikke har smakt maten. Your loss !
Sitat:
Ikke glem at jeg ikke er den eneste på forumet...dårlig dag?
Nei, du er ikke den eneste, men du er den eneste som kommer trampende inn som en verdensmester - de andre har lest litt mer og skjønt hva det dreier seg om før de tøffe i trynet slenger med leppa !
Møter du noen på gata så pleier man vel ikke bare gå rett bort å presentere deg....jeg har ihvertfall aldri opplevd det.
Du går heller ikke bort og gjør narr av det de driver med - eller ? 
Hvis du virkelig ønsker å gå ned i vekt, om du virkelig ønsker å lære noe om lavkarbo. Om du ønsker å være et medlem av forumet, lese, lære og dele erfaringer med andre, bør du legge om tonen - vise respekt og littegranne ydmykhet. Da vil du bli behandlet på samme måte og vil bli ønsket velkommen slik de aller fleste blir.
..dårlig dag eller ikke !