Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-07, 10:51   #14
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Oss august ferskisene!!!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

• er 168 høy
  • veier 76,9
  • starta på 81,5
  • mål , første omgang under 70, men vil veie mellom 60 og 65
  • 26 år
Detta blir knall folkens!!!!!

Så moro og så like vi er på høyde og vekt, dette er jeg med på, har holdt på siden 1. juli, men er jo fortsatt fersk da , henger meg på fordet....

- 168 høy
- veier nå 74,5
- starta på 81
- målet er selvfølgelig å komme ned på 60, men er veldig fornøys om jeg kommer rett under 70
- 22 år

har mål og sånn fra mandag av, men jeg målte meg ikke før jeg hadde gått ned en del kilo (hadde ikke så veldig tro på det her ra begynnelsen av, men måtte jo seff prøve det, og det viste seg at kiloene raste av meg med en gang så har desverre ikke målene fra før jeg starta)

Målene nå er i vert fall:
Vekt: 74,5 (før 81, som sagt)
Bryst: 99 (før 101, vil helst ned til 50 )
Midje: 92 (før 96, måler midja hvor jeg har "lovehandles" for det er de jeg helst vil ha bort)
Hofte: 98 (før 101, måler hoftene på det "tykkeste", rett under rumpa, blir nesten rundt begge lårene, dere skjønner!!)
Lår: 64 (nå 61, måler også lår på det tykkeste)

Føler jeg, i forhold til andre, har gått ned mer på vekta enn jeg har gått ned i cm, men har mistet alle cellulittene på lårene da og det er jeg super glad for!!!

Det er jo ganske vesentlig å vite hvor folk måler hen da, tror ikke jeg måler på de "vanligste" stedene, som rundt magen, ikke rundt midjen osv...
Arm, legg og andre ting kommer neste runde, har ikke tenkt på å måle det jeg, vi snakkes

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat