Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her. Det vil ikke jeg svare på.... Av ymse årsaker... Men vær klar over at du kan få det motsatte av hard mage... (okei, her kommer en personlig erfaring, og det er ikke slik for alle!! Jeg synes IKKE cocosa er best, fordi jeg fikk "stygga" på den... Jeg gulpet og rapet kokos, var kvalm som FY, og avføringen luktet kokos og så ut som flytende melange...... Så personlig anbefaler jeg MCT-olje!! Noe ala det samme, men med NULL smak)
Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.
Det vil ikke jeg svare på.... Av ymse årsaker... Men vær klar over at du kan få det motsatte av hard mage... (okei, her kommer en personlig erfaring, og det er ikke slik for alle!! Jeg synes IKKE cocosa er best, fordi jeg fikk "stygga" på den... Jeg gulpet og rapet kokos, var kvalm som FY, og avføringen luktet kokos og så ut som flytende melange...... Så personlig anbefaler jeg MCT-olje!! Noe ala det samme, men med NULL smak)
takk for svar akkurat nå synes jeg skvæla mage høres fortryllende ut man får bare prøve seg fram da med andre ord.