Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-04, 11:58   #31
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Lurer på om noen av dere leser Gorders Julemysteriet som julekalender jeg? Det har jeg fått varmt anbefalt - men så er den ikke å få tak i akkurat nå. Må være praktutgaven har jeg fått beskjed om.

Så i mangel av denne så leser vi alt det andre koselige som er i adventskassen vår, den som kommer ned fra loftet i begynnelsen av desember og inneholder julestjerne, adventstake, utelys, nisseluer, luciakjole - og julehefter, musikk og bøker. Vi leser 'Gubben og katten og julenissemaskinen', 'Julegrøten', 'Kaisas Krabat hjelper mormor' og slikt først og så nærmer vi oss mer julehistorien med 'Historien om Lucia', 'Jul i stallen', 'De gode, gamle julehistoriene', 'Marias lille esel', og mye annet kos.