Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-04, 13:02   #32
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Så koselig Guro. Må lage meg adventeske jeg også. Har bare juleeske, med advent-pynt på toppen, som ikke er mange tingene. Men lurt å ha bøker/hefter/cd-er, litt pynt, adventsstake og lilla lys. Jeg har ikke stjerne til å ha i vinduet en gang, men det tror jeg at jeg skal kjøpe nå. Er så koselig både innenfra og utenfra. Men til jul henger vi opp mange store honninghjerter i vinduene, som jeg laget flere av et år (smeltet honningvoks oppi silikonformer). I det hele tatt tror jeg at jeg skal ta fram pynt litt etterhvert, for det er jo hyggelig med pynt FØR jul også. Her pleier vi å pynte alt lille julaften. Og jeg er allergisk for jul i januar, så 1. eller 2. januar skal alt bort...