Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-07, 22:18   #11
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Erlet i smoothie?

Supert Trixie!! til tross for mange års erfaring med nett så er jeg utrolig lite flink til å bruke søk på nett Jeg kan.. men gjør det bare ikke liksom.

Kanutten: Det er 0 protein og 26 gram fett.

Trolljenta: Jeg lå høyt i karbene så jeg spiste 100 gram ost istedenfor å ta mer egg, men ellers så kan man nok fint hive oppi mer egg. Kostet 60 kroner for 1 liter.

Det står på pakken at den ikke kan piskes om den har vært frosset. Men jeg skal nå forsøke å fryse den ned i terninger for å bruke til iskrem. I og med at jeg ikke skal lage krem av den så burde det går. Det skader jo definitivt ikke å prøve!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat