Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-07, 17:58   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Redd jeg kommer til å sprekke...

Opprinnelig lagt inn av SallySykebil, her.

Hatt ei jævlig helg. Mista veninna mi (selvmord etter et liv som psykisk syk), og sammen med snørr og tårer kom også ei lita influensa. Makter så vidt å stå på beina. Og kjenner det er et ork å tenke på mat. Kjenner for å bare ta meg en banan for å få i meg noe som helst. Og jeg som var så flink på fredag, kjøpte kokosa og kelp og greier.

Hvor mye taper jeg om jeg går ut av ketose til jeg er meg selv igjen? Jeg har jo ikke gått ned særlig (2kg) på 6 uker. Akkurat driter jeg i kg mine, men kynisk som jeg er tenker jeg jo på mat midt oppi alt. Men klarer ikke lage noe.

Oj.. Sånt er for jæ**** (unnskyld utrykket) Kondolerer.



Men nå skal ikke du tenke slanking syns jeg... Prøv bare å unngå de største karbobombene. Kom heller sterkere tilbake til kuren når du er klar for det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat