Sv: Hva forventer du?
Hadde dere spurt meg for et halvt år siden, hadde jeg svart at målet mitt er å slanke meg så og så mange kilo, for å bli fornøyd med meg selv igjen.
Idag må jeg - heldigvis - svare annerledes! Idag er målet mitt først og fremst å gjøre noe med helsa mi. Før jeg begynte med det nye livet mitt, var jeg så sliten av å ha en kropp som ikke funket... sliten av en trøblete mage, en tung kropp, slitne og hovne bein, en syklus som var helt på bærtur, flere spontanaborter og store spiseproblemer...
Og idag - etter 7 uker med lavkarbo - er magen min sååå fornøyd, kroppen er blitt lettere og beina ikke så stinne som før. I tillegg er syklusen på vei til å bli mye bedre, og spiseproblemene er så godt som borte...!
Halleluja!
Og i tillegg syns jeg det følger med haugevis av bonuser! Jeg gliser og smiler og svinser og svanser og er sååå fornøyd, både med det nye livet mitt og med meg selv!
Så mange av målene mine er allerede oppfyllt
Og den dagen jeg er nede i 2-sifra igjen, da skal det virkelig rockes!! Og den 15. sept. skal jeg i stor bursdagsfest og da skal jeg være sååå fin! Og i morra skal jeg igang igjen med trening...
*hihi* Som dere ser, dukker det stadig opp nye mål hos meg Og underveis fremover, er ett av dem å nyyyte dagene i dette nye livet!
Sa jeg halleluja?? *knis*

|