Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-07, 09:14   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor kan jeg ikke fortsette ...?

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg lurer på, eskimoer og andre folkeslag i ketose, hva gjør de når de er gravide? Har de høyere risiko for fosterskader?

Du sier noe.....
Som sagt er det det at man ikke VET som gjør at man ikke anbefaler det. Men når det er sagt er det jo veldig veldig mange som BLIR gravide mens de er i ketose. Og mange er i ketose de tre, fire første mnd. av svangerskapet siden de kanskje ikke oppdager at de er gravide med en gang. De har kanskje alltid hatt uregelmessig mens eller uteblitt mens pga. PCO eller andre årsaker. Og det ER en lege her i Norge som holder på med et forskningsprosjekt på dette. Har vært skrevet om det her inne, men jeg husker ikke navnet....