Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-07, 07:31   #1
Tittentei
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 54
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Kan noen være så snil å hjelpe meg?

Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Har gått på lavkarbo i 2 uker nå og det funker ikke! Jeg spiser nesten ikke karbo, men likevel har jeg lagt på meg 2 kg.... Var på fest på lørdag, men drakk bare vin, men skjønner ikke at det skal gjøre at jeg legger på meg 1. 5 kg fra fredag og til idag. Dette er sånn ca hva jeg spiser iløpet av dagen: frokost: 1 yoplait yougurt, lunsj: egg/eggeommelett og av og til bacon el. en salat. Bruker da bare isbergsalat, fetaost og dressing. Middag; svinekjøtt, kylling el kjøttdeig med grønnsaker (blomkål og broccoli for det meste) ikke saus. Kvelds: yougurt eller noe med egg, eller rester fra middag. Tar noen nøtter innimellom og litt bacongull. Forstår bare ikke hva jeg skal gjøre annerledes. Igår fikk jeg i meg 15 karbo og jeg pleier ikke å være over 20 karbo på en dag. Har bestillt boken om ketolyse, men ikke fått den enda. Sorry dette ble langt, men er litt fortvilet når jeg ikke går ned og alle andre jeg kjenner som har prøvd dette raser kg. av....... Spiser jeg for mye, for lite, for lite fett, for mye fett..... Tusen takk for svar.

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat