Tråd: Finnes det?
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 08:58   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av DeffDumb

Jeg kjøper pellede (rensede) reker i lake. Legger en liten bunke på en tallerken. Drypper på litt sitronsaft og lar (ekte)majones-strimler dekke. Så spiser jeg rekesmørbrød uten smørbrød. Rådigg!
Frotsetips: Taco-kjøtt, seter-rømme og ost. mmmm!!

Her kommer et morragrettent innlegg fra meg....
Hverken cappuccino, reker med majones, cottage cheese eller tacokjøtt m/rømme&ost kan kalles et måltid, da det ikke inneholder grønnsaker eller bær. Hvis man stadig vekk dropper grønnsakene, så blir man til slutt "sur" i kroppen, og i tillegg til dårlig helse, så blir det veldig vanskelig å gå ned i vekt. (For de som følger godt med her inne: - ja, dette er min kjepphest nr. 2). Kjepphest:
Og jeg slenger med et oppgulp til: Vanlig majones er laget av varmpresset (=ødelagt) soyaolje, som gir transfett og for mye omega-6.
Der tok jeg vel både humør og appetitt fra de fleste......
Kanskje jeg blir litt blidere lenger utpå dagen når jeg har våknet. Sovet bare 5 timer, og er i tillegg hardnakket B-menneske.

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat