Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-07, 21:08   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dette med nok grønnsaker!!!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

Gi meg et eksempel på hva som er nok grønnsaker.

Jeg spiser grønnsaker, men føler at hvis jeg skal spise mere, blir det alt for mye karber. Spiser jo endel rømme også , og det er det jo også karber i.

Må vite, for nå føles det som kroppen er proppa full av rømme, cocosa, bacon , kjøttdeig, laks og egg. Men grønnsaker. er jo redd for å ha det på tallerkenen.

Nok grønnsaker betyr at du spiser grønnsaker - helst til hvert måltid, - eller iallefall til minst 2 av dagens måltider. Totalt mellom 250 og 4-500 gram pr dag. Av de 15 + karbene du skal spise pr dag skal hovedvekten bestå av nettopp grønnsaker.

Hvor mye rømme spiser du da ? Husker ikke akkurat hvor mye karber det er i rømme, men 2-3 pr 100 gram ? SÅ mye rømme spiser du vel ikke pr dag ?

Hvis du har valgt å følge Ketolysekuren er det viktig at du følger reglene også, om du ønsker den skal fungere optimalt.