Sv: Fordøyelseproblemer etter Ketolysekuren???
Opprinnelig lagt inn av Pia skal ned 30!, her.
Snakket med en dame i dag. Denne damen hadde to venninner som hadde gått på Ketolysekuren. I etterkant hadde den ene blitt allergisk mot kjøtt og begge to hadde fått store problemer med fordøyelsen. Den ene har nå vært sykemeldt i 6 måneder og må kanskje bli ufør!
Kan selvfølgelig være tilfeldig men... Ble litt redd jeg... Noen som har hørt om dette før?? Jeg har min store hobby som levevei, og jeg vil heller være feit og jobbe enn å være slank og ufør....
Noen som vet???
man blir ikke allergisk mot kjøtt av å gå på Ketolysekuren ! Det er ganske enkelt ikke mulig og noe av det største sprøytet jeg har hørt. Det er nesten så galt at det kan kalles injurierende !
Om de har fått problemer med fordøyelsen har de ikke lest boka skikkelig og ikke fulgt kuren slik den skal følges !
Om de har fått slike problemer er det jo også merkelig at de ikke har vist såpass ansvar for andre at de har meldt sine erfaringer tilbake til Torkil, men isteden går rundt og forteller røverhistorier !
Jøss NÅ ble jeg jammen kraftig provosert på Torkil sine vegne !!