Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-07, 15:02   #12
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Sukker Verre Enn Kokain ?

Ja, det finnes mange typer avhengigheter, men jeg tror (og mener å ha lest) at det er en spesiell forbindelse mellom amfetamin/kokain og sukker (og andre raske karbohydrater). Når man går på amfetamin/kokain spiser man ikke, og når effekten går ut av kroppen reagerer den med et sug etter energi- og den raskest tilgjengelige energien er sukker og andre raske karbohydrater. Det er min teori, iallefall.

Etter en lang periode på amfetamin/kokain er kroppen utsultet, og man får samme effekten- kroppen vil ha lett tilgjengelig energi fort- altså raske karbohydrater.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat