Hjelp meg med oppmuntring!!
Har gått på ketolyse og vært i ketose siden starten av august. På starten gikk jeg ned 4 kilo. Dette vet jeg var bare vann. Har slanka meg noen ganger før og vet at disse legger jeg fort på meg igjen når vannet får sette seg. Så: jeg tror ikke jeg har mista så mye fett.
På denne kuren kan man ikke skeie ut, og jeg har vært kjempe streng med meg selv. Satt inn her hva jeg spiser flere ganger, slik at noen "flinke" kunne se på menyen.
Men... vekta rikker seg ikke fra 100 grammet. Jeg har veid nøyaktig 76,3 i 3 uker. WHYYYYY??????
Trener litt, har nesten ikke energi. Spiser mye fett, også gjennom cocosa, mye grønnsaker, men mest brokkoli, rosenkål og paprika. Salat til lunsj.
Ikke har jeg merka det så mye på klærne heller. Magen er oppblåst, og jeg bommelommer sikkert bare 2 ganger i uka.
Er det noen denne kuren rett og slett ikke funker på??
Har noen stått stille på starten før, for så å rase ned etter ca 4 uker.
jeg er på vei til å gi opp og heller starte grete roede igjen. Der gikk jeg ned fortere og kunne til og med spise noe godt innimellom. La ikke på meg etterpå heller!
Jeg vil få til dette!!
Hjelp!!!
PS: matlysten er helt bånn i bøtta. ble 2 måltider igår. frokost og middag. Thats it. Makta ikke mere.