Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-07, 09:59   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere når ...

Jeg vet det kan være vanskelig i starten. Man er usikker og vet ikke helt hva man skal si. For man får kommentarer og masse spørsmål man kanskje ikke helt klarer å svare på... Men det blir bedre etterhvert som man blir tryggere på seg selv og kostholdet. Og når folk ser hvordan du minker etterhvert, så ha de faktisk full forståelse. (Min erfaring)

Jeg har alltid spist litt før vi reiser bort til andre, slik at jeg ikke er skrubbsulten. For meg har denne kuren vært så verdifull at jeg ikke vil ødlegge den pga. sult og feil mat.

Nå gjør det meg ingenting. Kommer til folk som ikke vet om dette, sier jeg at jeg er insulinresistens. For mange er dette et så flott ord, som de ikke skjønner (men later som de skjønner) at det er greit, liksom

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat