Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 14:08   #18
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Har bare tid til kort svar mellom hybelkaniner og sykt barn.

For meg er induksjon og fase 2 mer eller mindre identiske. Årsak: Fordi jeg ikke kan gå over 20 karboser før jeg står stille eller går opp i vekt. Holder jeg meg rundt 20 går jeg veldig sakte ned i vekt. Så enkelt er det. Jeg er ikke en av dem som fint kan proppe i seg 50 om dagen og likevel oppleve vekttap. Men jeg er i fase to og tillater flere grønnsaker og ting som jeg ikke ville spist på induksjon. Grunnen til at jeg ikke øker i karboinntak er at jeg ikke kan det. Jeg har funnet mitt nivå og må holde meg der.

Hp: At jeg gjør noe galt? Ja så klart. Jeg sier jo selv at jeg ikke klarer å drikke nok vann til å bli kvitt hodepinen, nyresmertene. Grensen går rundt to liter for meg. Seks spyr jeg av. (seks liter og ikke sex....)

Fisk? Jo så absolutt noe man kan spise mer av. Men som eneste fiskespisende individ i denne familien kan jeg ikke lage to middager hver dag.

Men nå føler jeg at jeg nesten boikotter tråden her. Tråden omhandlet ikke "Hva Carbokiller gjør galt?" men hvorfor man går på lavkarbodiett.
Ha en god dag!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat