Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 20:13   #16
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: HÆ? Nå skjønner jeg INGEN ting!?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ketostix viser hva som skjer i urinen , ikke i kroppen. Så om han har spist mye fett den dagen (og det vil jeg jo påstå at han hadde) er det dette fettet som komme frem som positivt på stix. Han spiste jo ikke bare et måltid med fett - det var jo stort sett jevnt over hele dagen.

Det er slett ikke farlig så lenge han ikke har diabetes I. Det bør dere kanskje få sjekket da. Men hadde han hatt det og fått utslag på stix tor jeg nok han ville vært i koma allerede,,,,,

Nille?? hvis vi snur på det du sier, at han har utslag på sticksen fordi han har spist mye fett den dagen, er det da mulig at vi på den måten kanskje lurer oss selv når sticksen slår ut?? For han spiste jo mye karbiser også?

At vi kanskje egentlig ikke er i ketose mener jeg, men har utslag på sticksen som en direkte konsekvens av mye fett?? Til tross for høyt karbinntak også??

Skjønte du?? Er ei kløne på å formulere meg jeg

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat