Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 22:57   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Problemer ved bruk av smilies

Opprinnelig lagt inn av Ciss, her.

Jeg har problemer med å bruke smilies i dag. Hver gang jeg forsøker å legge til en smiley i et innlegg blir hele skjermen min hvit og det meste låser seg. JEg er da nødt til å åpne en ny nettleser for å komme videre. Alle andre funksjoner på forumet fungerer normalt. Er det fler enn jeg som har dette problemet?

Hvis du laster ned smilyer som ikke ligger på forumet fra før (som "utrykksikoner") er det et vanlig problem på disse såkalte "gratisprogrammene" på nettet. Vi har tidligere frarådet å bruke de på grunn av spyware. De legger inn trackers på maskinen din og du kan ende opp med å få mye spam, det lagres cookies på maskinen din og du får masse popups.

Ikke lurt. Min data mann og data sønn har bannlyst slikt hos oss.