Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 14:54   #20
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Beklager virkelig at jeg ikke er i det diplomatiske hjørnet idag...

Og jeg forstår virkelig at Carbokiller har det vanskelig, og at hun er flink med kosten sin. Men hvordan Carbokiller har det vet jeg lite om, utover det hun har delt her, og det blir desverre på det grunnlaget innlegg kan besvares...

Men som det er gjentatt her flere ganger så er det endel som kunne vært anderledes...

Vi er alle unike individer som sitter å knatter bak hver vår skjerm... Vi har vårt eget unike kosthold, våre egne unike vaner, egne erfaringer og snarveier... Men det eneste vi har felles er rammene - selv om der er fler - og målet om optimal kropp og helse!

Carbokiller: Har du tenkt på å legge ut hva du spiser her? Starte en dagbok for eksempel? Kan være lurt om du ønsker å komme i mål med Atkins i alle fall... Råden til Begod er forresten veldig bra!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat