Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-04, 09:17   #5
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Når det gjelder kosthold Begod: Så går jeg utfra at du snakker om at det er på tide myndighetene åpner opp øynene sine litt? For Lindber og hvertfall Atkins tar jo hensyn til de individuelle forskjeller...

Jepp. Ønsker at noen kunne forske på hvorfor noen regerer negativt på karbohydrater, mens andre lever på karbo hele livet uten å få dårlig helse, blir fete eller syke.

Det er påtide at denne forskjellen blir annerkjent av våre ( idiotiske) ernæringsmyndigheter.

Det er nesten så de skulle vært straffet for sine ensidige kostholdsråd.

DJ. det er sinnsykt stor forskjell på hvordan folk reagerer på trening, mye av dette kan være pga. de tingene du nevner. Men det som betyr mest ( etter min svært så subjektive mening) er gener.