Tråd: Stevia
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-07, 13:45   #12
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Stevia

Nei, helsekosten har ikke solgt stevia etter 2004. Medurt Pharma har derimot utnyttet et smutthull i loven og solgt Stevia "til dyr" gjennom nettsiden probiotika.no. Nå har dette altså blitt stoppet, og de har gått over til å selge stevia fra utlandet (innen EU) via nettstedet naturlegemiddel.com.

Jeg har forresten nettopp bestilt 1000 gram FOS og 40 gram stevia herfra. Prisen blir i overkant av 800 kr. Med dette utblandingsforholdet regner jeg med at det blir lett å bruke og tipper at det varer i ca 6 måneder. Det er riktignok ikke gratis, men jeg syns det er verdt det, og anbefaler denne kombinasjonen til de som måtte ønske å prøve stevia.