Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 17:41   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kjære Prince66

Ensporet ? Hvis det er ensporet å følge en "diett" eller "måte å spise på" etter boka den er basert på kan jeg gjerne være ensporet jeg ! En psykolog jeg kjenner (mor til venninde) kalte det dedikert.......

Hvis ensporet betyr at man ikke har forståelse for andre måter å gjøre ting på - så kjenner jeg meg ikke igjen her inne......

At det er fokus på mat er naturlig, siden det er hva vi spiser som gjør at vi tar av/legger på oss (bortsett fra trening da). Det er en grunn til at det finnes lister over ja og nei mat i de fleste "dietter".....

Er enig i at helheten er viktigst. Spesielt når man er i de senere fasene av "dietten" man har valgt.

Det var trist at du har blitt så oppgitt...... Det er jo meningen at alle skal like seg her...........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat