Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 16:08   #10
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

Men hvorfor er jeg da slappere enn noensinne. Denne energien som alle prater om er rett og slett ikke å finne! Går jeg en liten tur med vogna, kjennes det ut som jeg aldri har brukt lårmusklene.

Ang grete roede: Jeg gikk ikke opp etterpå. Levde helt normalt på grete roede jeg.

Hvor lenge har du holdt på? Man blir alltid slappere den første uka eller de to første, fordi dette er en kraftig omstilling for kroppen. Etter omstillingen får man som regel MYE mer energi og styrke enn man noensinne har hatt, det fikk jeg og mange andre. Kommer aldri energien tilbake, spiser du for lite karbo og bør øke litt. Kroppen min trives best på 40-50 gram karbo daglig.

Man går ikke opp etter å ha slanket seg på GR om man spiser sunt etterpå også. Det gjør man heller ikke etter ketolysekuren eller andre lavkarbodietter om man lever sunt og passer seg litt etterpå. Poenget er at både GR og lavkarbo er LIVSSTILSENDRINGER og ikke kurer. Man må tilpasse seg deretter, for resten av livet. Man skal ikke leve på 15 gram karbo resten av livet, men tilpasningen skal skje gradvis.