Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 17:33   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

tar til meg litt jeg faktisk. begynner å tenke: hvorfor stole på dette når så alt for mange eksperter sier at det ikke er bra. Musklene forsvinner og man legger på seg etterpå.

Kjennes ut som jeg ikke har en muskel i kroppen. Klarer ikke trene i det hele tatt.

Må tenke over om jeg ønsker å satse mere på dette ja!

Hvilke eksperter ? Et par ernæringskosulenter/fysiologer uten skikkelig kjennskap til hva Ketolysekuren er ? Som ikke har fått med seg det mest esensielle av hva kuren dreier seg om og som heller ikke har fått med seg at kuren anbefales av leger og andre ernæringsfysiologer over det ganske land ??

Om du ikke stoler på Torkil Andersen og hans erfaringer med utallige pasienter eller Atkins som har behandlet 70000 pasienter, - OG alle de medlemmene vi har/har hatt her inne som kan vise til flotte resultater og akkurat MOTSATT av hva disse (som ikke engang har lest boka skikkelig - OM de har lest den) sier, nemlig at vi beholder musklene mens fettet forsvinner. Jeg er forholdvis veltrent og har ikke mistet noen muskler i det hele tatt. Og det er få som har levd på dette kostholdet så lenge som jeg har her i Norge.

Ja da syns jeg at du skal gå tilbake til Grete R eller andre lavfett/lavkalori predikanter. Det er ingen vits i å prøve seg på et kosthold som ikke funker for deg og som du ikke tror på. Du skal trives og tro på det du driver med. Det er det aller viktigste.

Til dere andre:

Det er ikke første og det er ikke siste gangen lavkarbo ala Ketolysekuren og Atkins disses av media. Men det gleder meg at de har sett at Fedons opplegg faktisk er ganske bra. Og det er jo dette kostholdet de fleste på ketolysekuren og Atkins virkelig i praksis går på når de er ferdige med slankingen. Ingen større problem med vedlikehold her enn det er på andre type kosthold.

Det aller viktigste er at folk skjønner at det aldri kan få tilbake å spise slik de gjorde før slankingen. Det var jo den maten som gjorde oss overvektige !